joi, 30 decembrie 2010

La sfarsit de an..

..simt nevoia sa multumesc. Multumesc pentru ceea ce este, asa cum este, multumesc pentru zambete si pentru lacrimi, pentru trairi, pentru emotii, pentru sentimente, pentru ganduri si pentru tot ceea ce am fost in acest an. Multumesc pentru toti oamenii minunati care mi-au incantat sufletul si mi-au spus povesti, multumesc pentru valurile marii care m-au gadilat si m-au imbratisat, multumesc pentru soarele arzator de iulie, pentru frunzele si miresmele toamnei, pentru frigul din aceasta iarna si pentru miresmele volatile din primavara. Multumesc pentru tot ceea ce am inteles in acest an, multumesc pentru asezarea din sufletul meu, multumesc pentru mine, cea care sunt acum, si multumesc pentru tine! Cel ce citesti acest mesaj. Iti multumesc pentru ca esti ceea ce esti si reprezinti un univers intreg. Iubesc si multumesc pentru Tot.

2 comentarii: